فیلم در فضای مجازی منتشر شده که است که وی در این ویدیو طی گفت‌وگویی با یک خبرنگار، سخنانی موهن درباره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بیان می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 24 April 2022

عذرخواهی دختر پرحاشیه مسئول فقید نظام!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فائزه هاشمی ضمن ارائه توضیحی درباره سخنانش در فیلم منتشر شده، از «مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند»، پوزش خواست و در یادداشتی نوشت: این روزها صحبتی تقطیع شده مربوط به سال‌ها پیش مبنی بر شوخی با پیامبر از اینجانب منتشر شده که باعث جریحه‌دار شدن احساسات برخی گردیده است.
از آنجا که فردی مسلمان و معتقد بوده و هرگز قصد توهین نداشته‌ام، با توجه به احتمال خطا در بیان، از مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند، پوزش می‌طلبم و آرزوی هدایت برای کسانی که این فیلم را با هدف سیاسی و غیرانسانی پخش کرده‌اند، دارم چراکه در آموزه‌های دینی ما، انتشار خطا، گناهی نابخشودنی است.
لازم به توضیح است فائزه هاشمی، دختر مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، که از بنیان‌گذاران حزب سازندگی به شمار می‌رود و یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد، همواره با اظهار نظرات عجیب و گاهاً توهین آمیز خود، در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است و به عقیده عده‌ای، اظهارات موهن او به دلیل دیده شدن و مطرح شدن در همین رسانه‌هاست.


در آخرین فیلمی که از فائزه هاشمی در فضای مجازی منتشر شده، وی در طی گفت‌وگویی با یک خبرنگار، سخنانی موهن درباره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بیان می‌کند. او در بخشی از این ویدئو می‌گوید: پیامبر (ص) پول‌های حضرت خدیجه را حرام کرده است!

ویدیوی منتشر شده موج انتقاد‌ها را به فائزه هاشمی وارد کرد و این سوال را مطرح کرد که دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی چرا باید این سخنان توهین آمیز را به پیامبر مکرم اسلام  نسبت دهد. البته پیش‌تر نیز خانوم هاشمی به هم نشینی با عده‌ای از زنان فرقه ضاله بهایت پرداخته بود.

فائزه هاشمی، این بار توهین به پیامبر اسلام / برائت دوستان و خانواده هاشمی از فائزه

این رفتار دختر هاشمی رفسنجانی در حالی است که در زمان حیات پدرش، وی دیدار خود با بهاییان را رسانه‌ای کرد و در واکنش به اظهار نظر هاشمی، از دیدار و رفتارش با بهاییان دفاع کرد و عملاً جواب پدر خود را به راحتی داد. فائزه هاشمی همچنین بعد از فوت پدر، باز هم به دیدار یکی از محکومین بهایی به نام "مهوش ثابت" رفت که به نوعی دهن کجی به شخصیت و سابقه پدرش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار