استان مازندران امسال سه تیم از سه لیگ برتر، دسته یک و دسته دو در این مسابقات دارد. تیم‌های نساجی مازندران، رایکا بابل و شهرداری نوشهر از مازندران در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارند و هر سه تیم نیز طبق قرعه باید فردا در زمین حریفان به میدان بروند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ 18 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، از فردا نمایندگان مازندران در جام حذفی فوتبال کشور فردا یکشنبه برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر در شهرهای اصفهان، سیرجان و اهواز به مصاف حریفان خود می‌روند. 

بر اساس این گزارش، سیزده مسابقه از ۱۶ دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی فصل جدید جام حذفی فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در سه مسابقه قرار است نمایندگان مازندران مقابل حریفان خود قرار بگیرند و برای صعود از بین ۳۲ تیم حاضر در این مرحله به مرحله یک هشتم نهایی تلاش کنند.

مازندران امسال سه تیم از سه لیگ برتر، دسته یک و دسته دو در این مسابقات دارد. تیم‌های نساجی مازندران، رایکا بابل و شهرداری نوشهر از مازندران در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارند و هر سه تیم نیز طبق قرعه باید فردا در زمین حریفان به میدان بروند.

آرمان‌گهر سیرجان – نساجی مازندران

تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ باید در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف تیم دسته یکی آرمان‌گهر سیرجان می رود. شاگردان الهامی که سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را با کسب یک برد و دو تساوی پشت‌سر گذاشتند ، امیدوارند در بازی مقابل آرمان‌گهر نیز مانند مسابقه چند هفته پیش مقابل گل‌گهر سیرجان بازنده میدان نباشند تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

نساجی از ۱۰ بازی اخیرش در لیگ برتر ۱۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه دهم جدول قرار دارد، اما حریف سیرجانی و دسته یکی نساجی که در جدول لیگ آزادگان یکی از تیم‌های قدرتمند و مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، از ۱۰ بازی برگزار شده‌اش تا پایان هفته دهم جام آزادگان ۱۸ امتیاز کسب کرده و تیم سوم جدول است ؛ تیمی که با چهار گل خورده دومین خط دفاعی مستحکم جام آزادگان را در اختیار دارد، اما از نظر گلزنی مانند نساجی در ۱۰ بازی ۹ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

در ضمن رایکا مهمان ذوب‌آهن و شهرداری نوشهر هم مهمان تیم فولاد خوزستان است .  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار