معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی استان مرکزی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی گردشگری در اتاق فکر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 11 December 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی،سید حسن حسینی با اشاره به دومین جلسه رسمی اتاق فکر گردشگری استان مرکزی افزود: در راستای سامان‌دهی کارگروه‌های مورد نیاز برای ارتقای جایگاه گردشگری استان و تغییرات و اصلاحات اساسی برای مشارکت تمامی فعالان صنعت گردشگری در اتاق فکر گردشگری این جلسه تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
حسینی از تشکیل کارگروه‌های اتاق فکر گردشگری با هماهنگی معاونت گردشگری استان خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها با در نظر گرفتن موقعیت و ظرفیت‌‌های استان مصوب و انتخاب شدند.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اظهار داشت: بر این اساس چگونگی چشم انداز، ماموریت و اهداف ترسیم یک برند گردشگری در راستای توسعه گردشگری بررسی شد.
او با اشاره به لیست کارگروه‌های منتخب اتاق‌ فکر گردشکری استان اضافه کرد: این کارگروه‌ها شامل کارگروه برندینگ و تولید محتوا، اکوتوریسم و گردشگری پایدار، گردشگری صنعتی و تجاری، گردشگری سلامت و کارگروه گردشگری فرهنگی شامل شاخه‌های: مشاهیر و مفاخر، موسیقی، روادید و آئین‌ها است.
حسینی به موقعیت مناسب جغرافیایی و ظرفیت‌های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: برای جذب بیشتر گردشگر و رونق بخشیدن به صنعت توریسم این منطقه، اجرای برند شهری در استان مرکزی لازم و ضروری است.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه برند سازی شهری در راستای ایجاد مزیت‌های رقابتی پایدار، به یاد ماندنی و ذهنیت ساز طراحی و اجرا می‌شود و گردشگران با دیدن ویژگی‌ها و جذابیت‌های یک برند خاص شهری، دوباره آن شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.، افزود: در دنیای رقابتی امروز شهرها در عرصه‌های مختلف سعی دارند از یکدیگر پیشی بگیرند به همین دلیل برند آفرینی و بازاریابی برای مقاصد گردشگری بیشتر رواج یافته و برند شهری برگ برنده یک شهر در رقابت‌های اقتصادی، اجتماعی و توسعه گردشگری محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار