نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان تذکرات لازم جهت تعیین استاندار کرمانشاه، گفت: تعلل در انتصاب استاندار مانع ایجاد تحول و توسعه در کرمانشاه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 09 December 2021

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اکثر نمایندگان مجلس با تغییر استاندار کرمانشاه موافق و عموما مایل به انتصاب استانداری بومی هستند.

وی با اشاره به تذکرات روز گذشته نمایندگان مجلس جهت تسریع در انتصاب استاندار کرمانشاه، افزود: خطه کرمانشاه دارای سرمایه‌های انسانی ارزنده‌ای است که در دوران ٨ سال دفاع مقدس، جنگ را مدیریت کردند و امروز افراد توانمندی از این خطه در سطوح بالای کشوری خدمت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیازمند این هستیم که دولت، کرمانشاه را ببیند، متاسفانه تعلل در انتخاب استاندار و وعده‌هایی که به برخی افراد برای این کرسی داده شده، مانع تحول و توسعه استان می‌شود.

حسینی کیا یادآور شد: وظیفه ما بیان تذکرات لازم در تریبون مجلس بود و درخواست تسریع در تعیین تکلیف کرمانشاه و انتصاب یک نیروی توانمند جهادی بومی به عنوان استاندار را بیان کردیم.

وی بیان کرد: امید است در جلسه روز یکشنبه استاندار کرمانشاه تعیین شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار