رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد خودروها در شهر کرمانشاه طی چهار ماهه پایانی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 21 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، محمد حیدری اظهار کرد: طرح زوج و فرد خودروها بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان کرمانشاه از فردا دوشنبه یکم آذرماه تا پایان سال ۱۴۰۰ در بافت مرکزی شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ اجرا می‌شود، افزود: این طرح از شنبه تا پنج‌شنبه اجرا شده و روز جمعه و روزهای تعطیل رسمی اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح زوج و فرد خودروها در سه معبر اصلی و پرتردد هسته مرکزی شهر شامل بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر «سه راهی جوانشیر» تا میدان فاطمیه، طول خیابان مدرس و آیت‌الله کاشانی از میدان آزادی تا سه راهی شورا و طول خیابان جلیلی، شهدای اشک تلخ و شریعتی از تقاطع جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا می‌شود.

حیدری جریمه ورود به طرح زوج و فرد را یک صد هزار تومان اعلام کرد و گفت: تردد و توقف وسایل نقلیه غیر مجاز در محدوده اعلام شده مشمول جریمه می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون مصوب رانندگان به ازای هر یک ساعت تردد یا توقف غیرمجاز در محدوده طرح یک بار جریمه شده و وسایل نقلیه عمومی باربری و مسافربری از جمله تاکسی‌ها، اتوبوس‌های شرکت واحد و وانت‌ها از این طرح مستثنی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار