نخستین جشنواره چند رسانه‌ای حکومت اسلامی فراخوان شد و علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 17 November 2021

به گزارش تابناک قم، قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: برای برگزاری نخستین جشنواره چند رسانه‌ای حکومت اسلامی ۲ هدف عمده دنبال می‌شود که شامل تزریق محتوای فاخر به بدنه فضای دیجیتال و رسانه‌ای مجازی و پوشش کامل با استفاده از جذابیت‌های بصری و هنری آثار می‌باشد.

حجت‌الاسلام امین‌رضا عابدی‌نژاد افزود: این جشنواره به همت دفتر ارتباطات فرهنگی مرکز تحقیقات حکومت اسلامی واحد فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: مرکز تحقیقات حکومت اسلامی در سه محور شامل تولید تفکر راهبردی در اندیشه اسلامی، ترویج گفتمان اندیشه اسلامی، تبلیغی و رسانه‌ای فعالیت می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی داعیه‌دار نوع جدیدی از اداره اجتماعی است که با نوع اداره در نظام‌های سرمایه‌داری و سوسیالیستی متفاوت است و نظریه سیاسی یا اصل ولایت فقیه نشان‌دهنده همین تمایز است و در ابعاد مختلف اداره جامعه نیز این تمایز باید خود را آشکار کند.

عابدی نژاد با بیان این‌که اداره جامعه اسلامی باید متنی بر الگوی درون‌زای خلاقانه و اهداف نظام اسلامی باشد، ادامه داد: امروز فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال عرصه بسیار مهمی است که با ۲ مشکل فقدان محتوای لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از اسلوب‌های هنری که بتواند عمق جامعه هدف را پوشش دهد، مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: همایش کتاب سال حکومت اسلامی، کلاس‌های مربوط به اصل ولایت فقیه و تشکیل شبکه‌های استانی اساتید ولایت فقیه از جمله فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای مرکز تحقیقات حکومت اسلامی است.

دبیر نخستین جشنواره چند رسانه‌ای حکومت اسلامی نیز در این نشست گفت: این جشنواره در چهار محور شامل ولایت فقیه و حکومت اسلامی، ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی، ولایت فقیه و روابط بین الملل، ولایت فقیه، تحول اجتماعی و تمدن نوین اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی محمدی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال در قالب مستند کوتاه، کلیپ و نماهنگ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان این‌که اختتامیه جشنواره در قالب همایش برگزار خواهد شد، ادامه داد: نحوه ارسال آثار در پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات حکومت اسلامی به نشانی http://www.rcipt.ir/ بارگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار