توسط شبکه تعاونی‌های روستایی کرمانشاه طی سال جاری صورت گرفت؛
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع ۴۵ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی این استان توسط شبکه تعاونی‌های روستایی طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 14 November 2021
توزیع ۴۵ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی کرمانشاه
ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶ میلیون لیتر نفت و گاز و ۹ میلیون لیتر نفت سفید و بنزین در مناطق روستایی و سخت‌گذر این استان توزیع شده است.

وی افزود: با فرا رسیدن فصل سرما در ماه‌های آینده توزیع انواع مواد سوختی افزایش پیدا می‌کند‌.
 
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته شبکه تعاون روستایی این استان موفق به توزیع بیش از یک صد و ۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان شد.
 
صفایی با بیان اینکه در شبکه تعاون روستایی استان کرمانشاه ۳۰۰ واحد فعال توزیع کننده مواد سوختی وجود دارد، گفت: این واحدهای فروش مواد سوختی جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستایی در این استان را پوشش می‌دهد.
 
وی خدمات‌رسانی به کشاورزان و روستاییان را یکی از مهمترین وظایف سازمان و شبکه زیر پوشش تعاون روستایی عنوان کرد و افزود: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات مناسبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان کرمانشاه انجام می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار