مدیر فرودگاه شهدای ایلام از برقراری سه پرواز شرکت هواپیمایی پویا ایر در این فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 26 September 2015
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از برقراری سه پرواز شرکت هواپیمایی پویا ایر در این فرودگاه خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام ،مجتبی بیاتی بااعلام این خبرگفت: این پروازها در 2 مسیر رفت و برگشت از امروز شنبه انجام می شود.
وی افزود: هواپیمای بکار گرفته شده توسط شرکت پویا ایر از نوع آنتونوف 74 است که ظرفیت جابجایی حدود 40 مسافر را در هر پرواز دارد.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: این پروازها روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه در 2 مسیر رفت و برگشت انجام می شود که ساعت حرکت از تهران به سمت ایلام هشت صبح و از ایلام به تهران 10 و 30 دقیقه خواهد بود.
بیاتی اضافه کرد: رایزنی هایی با هماهنگی استاندار ایلام با شرکت های هواپیمایی کاسپین و قشم ایر انجام شده و قول هایی نیز برای حضور این شرکت ها گرفته شده که امیدواریم این پروازها بزودی برقرار شود.
وی یادآور شد: تعداد پروازهای فرودگاه شهدای ایلام با برقراری این سه پرواز به 28 پرواز در هفته افزایش می یابد.
مدیر فرودگاه ایلام در خصوص کاهش پنج پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در این فرودگاه گفت: اواخر مهرماه سال جاری این تعداد پرواز به روال عادی خود بر می گردد.
بیاتی در خصوص برقراری پروازهای ایلام - نجف نیز افزود: رایزنی های بسیاری با مسوولان ارشد کشوری در این خصوص انجام شده است ولی بعید است تا ایام اربعین امسال این خط پروازی برقرار شود.
به گزارش ایرنا، کاهش پرواز هواپیماهای مسافربری در فرودگاه ایلام این روزها مشکلات متعددی برای مسافران خطوط هوایی این استان ایجاد و تهیه بلیت سفر هوایی ایلام - تهران - ایلام را حتی برای مسوولان کشوری سخت و گاهی ناممکن کرده است.
پروازهای نوبت صبح روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه به این فرودگاه انجام نمی شود ضمن اینکه شرکت هواپیمایی آسمان نیز پروازهای خود به فرودگاه ایلام را متوقف کرده است.
شرکت هواپیمایی آسمان در گذشته 12 پرواز در هفته به مقصد ایلام از مبدا تهران انجام می داد که اینک این تعداد به هفت پرواز کاهش یافته یعنی روزانه یک پرواز به طور متوسط کم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار