مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر برگزاری مناسب کلاس‌ها نیازمند تشکیل شورای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان است.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 10 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مجید یزدانپناه در بیست و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی مدارس سراسر کشور، ضمن قدردانی از تشکل‌ها بابت حضور مداومشان در شرایط مختلف، اظهار کرد: نیاز به شور و مشورت یکی از دلایل مهم تشکیل شورا‌های دانش آموزی است، به این ترتیب اختیارات واقعی به دانش آموزان تفویظ می‌شود.

وی افزود: با تشکیل این شورا اختیارات واقعی به دانش آموزان داده می‌شود که از مجموع اتفاقات در مدرسه آگاه می‌شوند و از مشورت با آن‌ها می‌توان استفاده‌های مناسبی کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در تمام مراحل زندگی باید از جوانان و نظراتشان استفاده کرد، یادآور شد: در حال حاضر برای برگزاری مناسب کلاس‌ها نیازمند تشکیل دو شورای انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزی هستید.

یزدانپناه با اشاره به تاریخ انتخابات در جمهوری اسلامی و اتفاقات و تبعات مختلف ناشی از این انتخاب ها، تاکید کرد: موفقیت در استفاده از نظرات اطرافیان است و انتخابات شورای دانش آموزی هم باید با دقت و مشورت انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار