رئیس مجمع عالی جهادگران کشور:
رئیس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: ۴٢ هزار گروه جهادی در سطح کشور فعالیت دارند که ١٧٠٠ گروه متعلق به کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 07 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ضرغام پرنیان در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی شهید ادبیان، اظهار کرد: ۴٢ هزار گروه جهادی در سطح کشور مشغول فعالیت هستند که از این تعداد در سامانه اطلس بسیج سازندگی ١٧٠٠ گروه جهادی متعلق به کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در استان در بحث کیفی سازی به سمت اشتغالزایی رفتند، افزود: در بازدیدی که امروز از قرارگاه جهادی شهید ادبیان داشتیم، اهم فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و آموزش‌های اشتغالزایی در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با اشاره به شهادت علیرضا عبداللهی از جهادگران فعال کرمانشاهی، خاطر نشان کرد: با پیگیری مجمع جهادگران کشور و بسیج سازندگی، طرح اصلاحیه قانون بسیج در کمیسیون امنیت ملی رأی آورد، اما متاسفانه حدود ۵ ماه است که روال غیر عادی به خود گرفته، از رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رئیسه تقاضا داریم که به این طرح توجه ویژه داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: جهادگران بعد از شهدای ٨ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم شاخص‌ترین افراد در حوزه خدمت رسانی جهادی به مردم هستند که متاسفانه برخی از این جهادگران دچار قطعی نخاع یا آسیب‌های این چنینی شدند و تصویب طرح مذکور به آن‌ها کمک شایانی می‌کند، با تصویب این طرح شهدای جهادی به مثابه شهدای ٨ سال دفاع مقدس تلقی می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار