معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان پاکدشت گفت: به منظور حمایت از نخبگان ، فراخوان جذب نخبگان، مخترعین و پژوهشگران در این شهرستان اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 07 November 2021

 

سرگرد پاسدار محمد باقری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری سازی تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران، فراهم کردن بستری مناسب برای همکاری‌های علمی، فناوری در سطح جهانی و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان انجام می‌شود.

وی افزود: این فراخوان شامل کلیه رشته‌های علوم پایه، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی مهندسی و کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع و مدیریت فناوری، مهندسی نرم‌افزار و مدیریت فناوری، برق و کامپیوتر، محیط زیست، فناوری نانو، مکانیک، هوافضا، آردیونو، رباتیک، طرح‌های موفق در تولید ملی، زیست شناسی و علوم پایه پزشکی می‌شود.

وی گفت: ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران، سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و سپاه ناحیه پاکدشت از طرح‌های ارائه شده حمایت می‌کند.

باقری تصریح کرد: در حوزه پژوهشی نیز طرح‌های پژوهشی بنیادی، کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌های تنوع‌آور و ابتکاری مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: از طرح‌های برگزیده ارائه شده در این فراخوان تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال حمایت شده و به پارک‌های علم و فناوری، مراکز شد صندوق‌های حمایتی و بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش تعامل و همکاری و نیز سازمان‌ها و نهادهای علمی کشور معرفی شده و از سوی سپاه سیدالشهداء(ع) با اهدا لوح تقدیر، تجلیل می‌شود.

معاون علمی، پژوهشی وفناوری سپاه پاکدشت افزود: متقاضیان می‌توانند به دبیرخانه معاونت جهاد علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت واقع در خاتون‌آباد، ساختمان اداری تمدن طبقه اول، واحد ۳ مراجعه کرده و یا با شماره‌های۰۹۱۹۳۲۵۴۳۹۵، ۰۹۱۸۲۰۶۷۱۵۴، ۰۲۱۳۶۰۲۹۳۳۱ و ۰۲۱۳۵۹۸۴۲۰۴ تماس حاصل نمایند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار