مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم با تجمع در صحن امام رضای حرم مطهر با فریاد‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و حامیان و غاصبین فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 04 November 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به حوادث بزرگی که در روز ۱۳ آبان به وقوع پیوست تبعید امام خمینی ، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نشان از عظمت رهبر انقلاب ، زمان شناسی، غیرت انقلابی ، فسادستیزی و استکبار ستیزی مردم و دانشجویان دانست.

وی افزود: وقتی دزدان دریایی آمریکایی حمله کردند نفت ایران را سرقت کنند و آمریکایی‌ها با تمام توان آمدند که کشتی را از دست دلاورمردان ایرانی خارج کنند نتوانستند و مجبور شدند منطقه را ترک کنند، این عزت و آبرو و عظمت که همه دنیا در تجلیل از آن صحبت می‌کنند مرهون قیام شجاعانه امام خمینی (ره) است که جرقه انقلاب را در تقابل با قانون سنگین کاپیتولاسیون زد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه سیزده آبان یوم الله است، بر زنده نگه داشتن این روز تاکید کرد و گفت: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب و حدود ۶۰ سال از تبعید امام خمینی (ره) هنوز هم این حماسه ، گرامی داشته می‌شود زیرا که پیام ۱۳ آبان هنوز هم پابرجاست چرا که شیوه‌ها و تاکتیک‌های مبارزه تغییر کرده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال شکستن وحدت ملی و ایجاد تفرقه در کشور هستند و شعار مرگ بر آمریکا تقویت این وحدت ملی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مبارزه با آمریکا تقویت باور‌های دینی جامعه و اجتناب از هر عملی است که این باور‌ها و اعتقادات را تهدید می‌کند.

وی افزود: مهمترین شگرد دشمنان برای دین زدایی و خارج کردن مردم از باور‌ها و اعتقاداتشان دور کردن مردم از باور‌ها و ترویج فرهنگ بی حجابی و بی بندو باری است تا جوان را از درون تهی کند تا در مقابل دشمن آن جوان دیگر تهدیدی برای آن‌ها محسوب نشود.

وی با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی، بی حجابی و سگ گردانی در خیابان‌های قم گفت: چرا مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی نمی‌کنند.

آقای ذوالنوری افزود: امروز اوضاع قم نگران کننده است و هرچه کوتاه بیایی عرصه بر متدینین تنگ ترمی شود.

وی با اشاره به سگ گردانی در خیابان‌های قم گفت: امروز به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند، دستگاه قضایی کجاست؟ امروز دزدان گردن کلفت فرهنگ، راست راست می‌گردند و کسی جلو دار آنان نیست.

وی تاکید کرد: مبارزه با آمریکا زیرپا گذاشتن و نابود کردن نقشه‌های شومی است که در خیابان‌های این شهر انجام می‌شود.

وی افزود: از نظر قانونی هیچ چیز برای برخورد با مظاهر فساد کم نداریم و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اگر بخواهند برخورد کنند قانون بسیار قوی وغنی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری افزود: آمریکا تلاش می‌کند در کنار همه هجمه‌های فرهنگی مردم را نسبت به نظام و مسئولان نا امید کنند و ما وظیفه داریم با خدمت به مردم و امید دادن به مردم، شعار مرگ بر آمریکا را عملی نشان میدهد.

وی افزود: مردم خدمتگذاری را در حل مشکلات و معیشت می بینند و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد زیرا مردم در انقلاب نقش خود را به خوبی انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بر ضرورت بازگشت به اصل انقلاب در بین مسئولان اجرایی و قانون گذاری را لازم دانست و افزود: هرجا در این مملکت مشکلی داریم از دوری از شعار‌های انقلاب است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های دفاعی گفت: فرزندان این ملت در عرصه دفاع و قدرت نظامی به سطحی از بازدارندگی رسیده اند که بزرگترین کشور‌های دنیا از آن می‌ترسند و آن با وجو تحریم‌ها اتفاق افتاده ولی چرا در سایر زمینه‌ها مسئولان دروغ گفتند و کمبود‌ها و گرانی‌ها در جامعه مردم را نگران کرده است.

وی عقب ماندگی در خودروسازی و اقتصاد کشور را نشانه نهادینه شدن رانت و فساد دانست و افزود: این اخلاص و شهادت طلبی، دلبستگی و تبعیت از ولایت فقیه باعث شده در عرصه عای دفاعی پیشرفت کنیم و این روحیه در عرصه تولید و اشتغال هم باید اشاعه یابد.

آقای ذوالنور افزود: امروز درمان درد‌های ما بازگشت به شعار‌های انقلاب و روحیات انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری تاکید کرد: راهی که ما در این چهل و اندی طی کردیم محیرالعقول است ولی نسبت به آنچه باید برسیم راهی طولانی داریم که انشاالله با استقرار دولت ارزشی و انقلابی شاهد پیشرفت‌های جدی خواهیم بود.

حاضران در پایان با صدور قطعنامه‌ای تاکید کردند: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی رمز موفقیت را پایبندی به اصل ولایت فقیه می‌دانند و هرگونه اقدام برای ایجاد تفرقه را محکوم کردند.

در این قطعنامه با اشاره به بی اعتمادی به قدرت‌های استکباری جهانی بر راستی آزمایی هرگونه عهد آنان برای احقاق حق ایران اسلامی تاکید شده است.

در این قطعنامه با تاکید بر لزوم بهره مندی از جوانان انقلابی برای امنیت سایبری و زیرساخت‌های کشور آمده است: دولت انقلابی خدمت صادقانه جنگ اقتصادی و تحریم دشمنان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار