شبکه فارس به مناسبت حماسه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، با تولید و پخش برنامه‌های متنوع این رویداد بزرگ ملی را گرامی می‌دارد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 03 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون سیمای شبکه فارس گفت: ویژه برنامه سیمای فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۱۳ آبان زنده روی آنتن می‌رود و مراسم ۱۳ آبان را از میدان امام حسین علیه السلام شیراز تقدیم مخاطبان شبکه سراسری شما و شبکه فارس می‌کند.
علیرضا باغبانمنش افزود: پخش فیلم سینمایی با موضوع نفوذ متناسب با این ایام، پخش ۱۵ موشن گرافیک مرتبط با استکبارستیزی، تهیه و پخش ۵ سرود، ۲ ویژه برنامه انقلاب دوم، برنامه گفتگو محور پاتوق بصیرت با موضوع تقویت روحیه استکبارستیزی در جوانان و پخش تیزر و وله‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در روز ۱۳ آبان است.
وی گفت: در برنامه‌های روزانه سیمای فارس شامل صبح پارسی، کاشانه مهر، دلگشا و نگاه روز هم به موضوع حماسه ۱۳ آبان با دعوت از مهمانان و کارشناسان پرداخته می‌شود.
معاون صدای صداوسیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به طور ویژه به حماسه ۱۳ آبان می‌پردازد، گفت: پوشش برنامه‌های مراسم ۱۳ آبان در شیراز و شهرستان ها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مراسم شیراز و شهرستان ها، گفتگو با کارشناسان سیاسی و تحلیل اهمیت روز ۱۳ آبان، پخش سرود‌های حماسی، تلفن و پیام‌های مردمی، مصاحبه با مردم بویژه دانش آموزان از مهمترین برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار است.
یاسرج مالی افزود: در برنامه‌های روزانه رادیو فارس شامل سلام کاکو، کوله پشتی و بخش‌های پیامی این رادیو نیز موضوع ۱۳ آبان برجسته و پررنگ است.
علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: تولید و انتشار استوری موشن‌های بیانات رهبر انقلاب درباره ماهیت ۱۳ آبان و اهمیت آن، تولید و انتشار پوستر با محوریت ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب و تقطیع برنامه‌های سیما و انتشار آن در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های این معاونت است.
ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس هم گفت: پوشش رویداد‌های ۱۳ آبان در شیراز و شهرستان‌ها و تهیه گزارش‌هایی به مناسبت این روز ملی و حماسه آفرین و پخش آن‌ها در بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶ و ۴۵ دقیقه، ۲۰ و ۴۵ دقیقه و ۲۳ و ۱۵ دقیقه تلویزیون و تولید و ارسال خبر گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان برای پخش از بخش‌های مختلف خبری از شبکه‌های ملی در دستور کار معاونت خبر شبکه فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار