کشف اختلاس هفت میلیاردی در مازندران

با پیگیری های به عمل آمده پس از احراز تخلفات اداری متهم و تفهیم اتهامات به وی، برابر بند 2 و 6 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 1372 مجلس شورای اسلامی این فرد به مجازات اخراج از دستگاه متبوع شد.
کد خبر: ۹۹۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ 08 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران به نقل از سرهنگ "محمد محمدپور" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس در یکی از ادارات دولتی شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و فنی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی دریافتند، کارکنان یکی از ادارات دولتی در شهرستان بابل و بابلسر با ایجاد دسترسی برای ورود به سامانه جامع و استفاده از کد کاربری رئیس اداره با صدور اسناد و اخذ حواله برداشت و گردش در حساب بیش از 7 میلیارد ریال اختلاس کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از شناسایی متهم و دستگیری وی با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس با توجه به شواهد وقرائن موجود به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ، اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده پس از احراز تخلفات اداری متهم و تفهیم اتهامات به وی، برابر بند 2 و 6 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 1372 مجلس شورای اسلامی این فرد به مجازات اخراج از دستگاه متبوع محکوم شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار