رییس کل دادگستری خوزستان: دستگاه قضایی اجازه تعطیلی هیچ کارخانه‌ای را در خوزستان نمی‌دهد

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ یا واحد تولیدی و صنعتی در خوزستان تعطیل شود.
کد خبر: ۹۸۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ 17 August 2021

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ یا واحد تولیدی و صنعتی در خوزستان تعطیل شود.

حجت الاسلام صادق مرادی در حاشیه بازدید از کارخانه تولیدی نخ ، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) افزود:دستگاه قضایی استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث رونق و جهش تولید و تاکید ایشان بر رفع موانع تولید و اشتغال با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع واحدهای تولیدی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با راهکار مناسب و حمایت جهادی مدیران واحدهای صنعتی و همراهی جدی مسئولان،باید نگاه‌ها را به جای تمرکز بر دروازه‌های ورودی گمرک، به سمت دستان توانمند جوانان کشورمان سوق داد تا دیگر کارخانه‌ای تعطیل نشود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه با اشاره به موانع اداری و بانکی بر سر راه تولیدکنندگان اظهار داشت: حذف این موانع امری مقدور و امکان پذیر و در گرو حمایت و همراهی مسئولان است.

رئیس کل دادگستری خوزستان و هیاتی از مسئولان استانی در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی و تحقق شعار سال ، از روند تولید کارخانه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار