موانع پیش روی هشت واحد تولیدی در استان همدان برداشته شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت که مشکلات و موانع پیش روی هشت واحد تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی این استان بررسی و رفع شد.
کد خبر: ۹۸۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 20 July 2021
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت که مشکلات و موانع پیش روی هشت واحد تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی این استان بررسی و رفع شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بیست و دومین جلسه ستاد تسهیل استان همدان مشکلات ۶ وارد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برخی از این واحد‌ها مشکلاتی در حوزه بانکی از جمله قسط بندی معوقات بانکی داشتند همچنین برخی از مشکلات اداری نیاز به رایزنی و مذاکره با تهران برای تسهیل و رفع آن بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: همچنین ۲ مورد در زمینه تمدید مصوبه گذشته ستاد تسهیل بود که این موضوع نیز مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه پیگیری اجرای مصوبات ستاد با جدیت دنبال می‌شود، گفت: با رفع موانع و اجرایی شدن طرح‌ها شاهد تثبیت اشتغال و طرح‌های توسعه و امکان انجام فعاتلیت بیشتر فراهم می‌شود.

وی یادآوری کرد: هر چند همه مصوبات پیگیری و رصد می‌شوند، اما به طور معمول ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل به طور ۱۰۰ درصد عملیاتی شده و ۳۰ درصد مابقی از جمله مشکلات پیش روی دامداری‌ها و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها نیاز به زمان بیشتری برای اجرا یا مجوز از تهران دارن
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار