رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر خبر داد

نظارت بر تعرفه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان

کد خبر: ۹۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 20 September 2015
تابناک بوشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر از ساماندهی وضعیت واحدهای صنفی نانوایی شهرستان دیّر به‌منظور ارتقاء وضعیت واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان دیّر خبر داد.

سید عبدالله نژادحسینیان صبح امروز در نشست بررسی مشکلات نانوایان دیر، هدف از برگزاری این را، ارتقاء کیفیت، بهداشت و نیز برقراری نظم وانظباط کاری و تنظیم بازار در راستای بازگشایی مدارس شهرستان دیر اعلام کرد.

وی ضمن بررسی پاره‌ای از مشکلات نانوایی‌ها و تقدیر از چندین واحد نانوایی برتر شهرستان، رعایت بهداشت، مقررات، نظم و انضباط کاری، مسئولیت‌پذیری را رکن اصلی کسب‌وکار عنوان کرد و اظهار داشت: وضعیت کیفیت نان در برخی خبازی‌ها به‌صورت محسوس بهبودیافته که انتظار می‌رود این امر مهم در تمام  خبازی‌ها صورت پذیرد.

نژاد حسینیان هدف از پیگیری‌ها و بازرسی‌ها را در راستای رضایت مردم از تمام صنوف توصیف کرد و افزود: استفاده از آب تصفیه و تهیه آرد و مایه‌خمیر مناسب، از عوامل تأثیرگذار در ارتقاء کیفیت و سلامت نان محسوب می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر با اعلام این خبر که طرح تقدیر از نانوایی‌ها و دیگر صنوف ازاین‌پس در دستور کار این دستگاه قرار دارد و اجرا خواهد شد و در مقابل با متخلفین برخورد قانونی به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: واحدهای نانوایی که نان سالم، بهداشتی و مرغوب را در اختیار مردم قرار می‌دهند و رضایت‌مندی شهروندان را کسب می‌کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

حسینیان گفت: نظارت بر تعرفه مدارس غیردولتی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس با همکاری اداره تعزیرات در دستور کار این اداره قرار دارد و در صورت تشکیل و وصول پرونده تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، فروش اجباری، عرضه کالای غیربهداشتی و تاریخ‌مصرف گذشته و… مراتب در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دیر در پایان از همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 124 گزارش کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار