به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، عنوان کرد: درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان آنی رسیدگی میشود.
وی افزود: شرکت گاز استان ایلام با ۷۸ درصد ،خراسان رضوی با ۷۷ درصد و کردستان با ۶۸ درصد به ترتیب مقام اول تا سوم را در زمینه بالاترین عملکرد اقدام مثبت و پاسخگویی به درخواستهای مراجعین کسب کردند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه این نظرسنجی توسط مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور انجام شده است، بیان داشت: شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواستهای ایشان، علاوه بر برگزاری برنامه های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مدیر عامل با مراجعین، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان(crm)، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستانها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند.
وی با بیان فلسفه برگزاری این برنامهها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژه ای شده است، تاکیدکرد: در طول سال گذشته، ۴۵ برنامه هفتگی دیدار چهره به چهره مدیر عامل با مراجعه کنندگان برگزار شده است.
شمس اللهی با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیرحضوری در جهت خدمت رسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، یادآور شد: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق ، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف میکنند./ح
بیشتر بخوانید |