رفع مشکل تامین آب ابراهیم آباد اراک

استاندار مرکزی گفت: تا ۴۰ روز اینده بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستای ابراهیم آباد رفع شود.
کد خبر: ۹۷۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 28 June 2021

به گزارش تابناک مرکزی استاندار مرکزی گفت: پیش بینی می‌شود تا ۴۰ روز اینده بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستای ابراهیم اباد رفع شود.

سید علی آقازاده  افزود: برای تامین آب مناسب برای این روستا یک چاه آب در منطقه حفاظت شده هفتاد قله در نظر گرفته شد که به این مجتمع روستایی آب رسانی کند و آب موجود برای مصارف صنعتی بکار برده شود.

او اضافه کرد: در زمینه پلاک گذاری در روستا هم مدیر کل ثبت اسناد و مدیرعامل شهرک‌های جدید استان مرکزی باید تا دو هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری کنند و هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

استاندار مرکزی در خصوص مشکل گلزار شهدا این روستا هم گفت: استانداری مرکزی ۲۵۰ میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و ارامستان این روستا اعتبار در نظر میگیرد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم سنگ مزار شهدا را تامین می‌کند و هیئت امنا و خیرین هم کمک می‌کنند تا پایان سال این آرامستان و گلزار شهدا ساماندهی شود.

او گفت: روستای ابراهیم اباد از زمانی که از جاده اصلی دور شد مشکلات بسیاری پیدا کرده است از جمله مشکل تامین آب برای مجتمع روستایی و سختی آب روستا و لکه صنعتی که توسط بنیاد مسکن که سال‌های متمادی بدون تکلیف باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار