رعایت 90 درصد شیوه نامه های بهداشتی در اصفهان/تولید واکسن ایرانی کرونا از افتخارات وطن

در استان اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا بیش از ۹۰ درصد شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 26 April 2021

استاندار در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی اصفهان را در تولید تجهیزات و لوازم پزشکی در دوران شیوع کرونا پیشتاز در کشور دانست و گفت: برای مقابله با شیوع این بیماری، بیش از ۷ هزار مصوبه در ستاد استانی کرونا در کمیته‌های مختلف تصویب شد.
عباس رضایی افزود: در این مدت دستگاه‌های مختلف به خصوص صداوسیمای مرکز اصفهان همکاری بسیار موثری با ستاد کرونای استان دارد.
وی گفت: فعالان عرصه‌های فرهنگی و گردشگری این استان در دوران شیوع کرونا متحمل ضرر‌های فراوان شدند درحالیکه در مقابل دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها صبوری کردند.این خبر ادامه دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه افتخار کشور ما و پیروزی کشور این است که تهدید ویروس کرونا به فرصت تبدیل شده و آن رونق و رواج علم واکسیناسیون است.
رضایی افزود: انواع واکسن‌ها در ایران در حال آزمایش است و اینکه وزیر بهداشت یک ایمونولوژیست هست یک برکت برای کشور است.
وی با تشکر از کادر درمان گفت: خوشبختانه تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا نسبت به جمعیت استان بسیار کم بوده است.
استاندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان در چهار راه کشور قرار دارد، امیدواریم تعداد واکسن‌های بیشتری برای تزریق بین مردم به استان اختصاص یابد.
عباس رضایی افزود: در موج چهارم کرونا تعداد زیادی بیمار با آمبولانس از خوزستان و چهار محال و بختیاری به بیمارستان‌های اصفهان مراجعه کردند که با همدلی بیماران پذیرش شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار