اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان؛

تبیین ماده ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای سلامت نظام اداری

تابناک-دستورالعمل ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان اداری و استخدامی کشور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان برای کارکنان تبیین شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 03 January 2021

به گزارش تابناک ، ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان اداری و استخدامی کشوراز مصوبات کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری اداری با هدف شناسایی گلوگاههای فساد خیز و نقاط آسیب پذیر با حضور مسئولین واحدها اداره کل ،روسا و کارشناسان مراکز شهرستانها و توسط گلزار نظری معاون آموزش ،پژوهش و برنامه ریزی به صورت وبیناری تبیین گردید.

گلزار نظری گفت : شناسایی گلوگاههای آسیب پذیر و فساد خیز و ارائه راهکار توسط کارشناسان و مسئولین در ارتقای سلامت اداری بسیار کمک می کند و کارکنان به محض دیدن و شناسایی مواردی از جمله رشوه و سوء استفاده از مقام اداری بایستی به مدیر خود گزارش کنند . 

وی افزود: فهرست اولویت بندی شده ی گلوگاههای فساد خیز و نقاط آسیب پذیر دستگاه اجرایی حداکثر ظرف 6 ماه از تاریخ ابلاغ دستورالعمل با پیشنهاد ناظر ارشدبه تویب کمیته سلامت اداری می رسد.

مهندس نظری اذعان کرد : کمیته مکلف است ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای رفع و اصلاح نقاط آسیب پذیرفهرست مربوطه را ابتدای هر رسال به روز رسانی کند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار