محدودیت بین شهری برای قم برطرف شد

استاندار قم از ورود قم به وضعیت زرد کرونا خبر داد و گفت:محدودیت بین شهری برای قم برطرف شده اما با این وجود محدودیت تردد شبانه در قم کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 26 December 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ورود قم از وضعیت نارنجی به زرد کرونایی اظهار داشت: این وضعیت نیز محدودیت‌هایی دارد که به معنای عادی شدن شرایط نیست، با استمرار این محدودیت‌ها که در قالب دستورالعمل به اصناف و عموم جامعه ابلاغ می‌شود می‌توانیم این مرحله را تا مرحله سفید طی کنیم.

استاندار قم با تاکید براینکه عادی شدن شرایط خطرناک است افزود: در حال حاضرنگران فصل زمستانیم  چرا که در صورت عدم رعایت و شکستن محدودیت‌ها ممکن است موج بعد برگردد.چ

وی با تشکر از هماهنگی تمامی اعضای ستاد کرونا تصریح کرد: اصناف و کسبه طی این مدت نهایت همکاری را داشتند، این موفقیت در سایه همراهی همه شهروندان به دست آمد، در حال حاضر این محدودیت‌ها برای مشاغل گروه 4 ادامه دارد.

سرمست با اشاره به اینکه محدودیت‌ها برای تجمعاتی که می‌تواند عامل شیوع بیماری باشد کماکان ممنوع است خاطرنشان کرد: مناسبت‌های پیش رو باید با رعایت پروتکل‌ها انجام شود، در ستاد ملی مصوب شد ممنوعیت و محدودیت تردد شهری از 9 شب تا 4 صبح اعمال می‌شد برای شهرهای زرد نیز استمرار پیدا کند که قم نیز مشمول این محدودیت‌ها است.

به گفته سرمست، محدودیت بین شهری برای قم برطرف شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار