توزیع بیش از یک‌هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

تیمور کرمی‌مقدم گفت: طی روز‌های گذشته بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در روز تاسوعا و عاشورا نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 31 August 2020
مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرح احسان حسینی در ملایر از ابتدای ماه محرم خبر داد و گفت: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش فارس، کرمی‌مقدم اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار نفر در قالب بیش از ۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد ملایر با همکاری و همراهی خیران و نیکوکاران در طول سال توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های نقدی و توزیع جهیزیه، وام‌های خوداشتغالی و... را به خانواده‌های زیر پوشش دارد گفت: خیران بازوی توانمند کمیته امداد برای رسیدگی به نیازمندان زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان افزود: همزمان با آغاز ماه محرم طرح احسان حسینی در شهرستان با هدف دستگیری از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در حال اجرا است که این طرح با همکاری کمیته امداد و پنج مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی از ایجاد یک پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای این طرح خبر داد و گفت: این پایگاه از ابتدای ماه محرم در میدان امام خمینی (ره) ملایر برپا شده است.

کرمی‌مقدم با بیان اینکه خیران و مردم نیکوکاران ملایر تاکنون کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم به کمیته امداد این شهرستان اهدا کرده‌اند تصریح کرد: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: طی روز‌های گذشته بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در روز تاسوعا و عاشورا نیز ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد ملایر به ذبح تعدادی دام و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تا به امروز اشاره کرد و گفت: این طرح توسط مراکز نیکوکاری طی روز‌های آینده نیز انجام خواهد شد.

وی از توزیع ۶۰۰ بسته سبد معیشتی بین خانواد‌های نیازمند ملایری در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: برای هر کدام از این بسته‌ها نیز ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

کرمی مقدم با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران ملایری از ابتدای ماه محرم تاکنون در راستای طرح احسان حسینی بیش از ۸۲ میلیون تومان بوده است گفت: این مبالغ طی روز‌های آینده بیشتر خواهد شد.

وی با تقدیر از کمک‌های خیران و مردم نیکوکار شهرستان ملایر گفت: از خیران درخواست داریم نذورات خود را ببیشتر به تهیه اقلام خشک و یا کمک نقدی داشته باشند.

مدیر کمیته امداد ملایر خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود را به روش‌های مختلف پرداخت الکترونیکی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ برای پخت غذای گرم، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸ برای توزیع سبد غذایی و شماره ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳، ۶۰ برای کمک به اجاره مسکن و تهیه لوازم‌التحریر در قالب طرح پویش ایران همدل و یا با کد دستوری *۸۸۷۷*۸۱۴# به کمیته امداد ملایر برای توزیع در بین افراد زیر پوشش داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار