صدورمجوزبرای آبرسانی به شهرهای گرمسیری

کد خبر: ۸۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 01 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد دبیر کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آبرسانی به شهرهای گرمسیری این استان و روستاهای مسیر از طریق سد کوثر با اخذ مجوز ماده ۲۱۵، کد اجرایی گرفته و اعتبار آن از محل اعتبارات ملی بزودی تامین می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: پروژه آبرسانی به شهرهای گرمسیری این استان و روستاهای مسیر از طریق سد کوثر با اخذ مجوز ماده 215، کد اجرایی گرفته و اعتبار آن از محل اعتبارات ملی بزودی تامین می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح مطالعاتی تأمین آب شرب شهرستان‌های دهدشت، سوق، لنده و چرام و روستاهای مسیر از طریق سد کوثر در سال 93 به اتمام رسید و در این مدت برای گرفتن مجوز 215 از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این طرح مهم مطالعاتی قرار است آب شرب شهرهای دهدشت،سوق،لنده و چرام را از طریق سد مخزنی کوثر و به میزان سالانه 16.94 میلیون متر مکعب تامین کند.

بزرگواری با اشاره به اینکه آبرسانی به شهرهای گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد امسال مجوز ماده 215 گرفت، تصریح کرد: در صورت موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تأمین اعتبار پروژه، عملیات اجرایی آن در سال 95 آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار