پای روابط عمومی الکترونیک به کرج باز شد

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: بستر‌های روابط عمومی الکترونیک با دسترسی به ابزار‌های نوین ارتباطی مهیا شده است.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 01 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور با اعلام برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان کرج در آینده نزدیک گفت: با دسترسی به ابزار‌های نوین ارتباطی، بستر‌های روابط عمومی الکترونیک مهیا است و باید از این ظرفیت در جهت تقویت اطلاع رسانی در دستگاه‌ها و ادارات شهرستان بهره برد.

او افزود: موج کرونا، امواج اطلاع رسانی را هم تحت شعاع قرار داده است و می توان اذعان داشت که روابط عمومی الکترونیک در عمل محقق شده است.

او با بیان این که همواره دیوار شیشه‌ای بین روابط عمومی‌ها از حیث الزامات درون سازمانی و رسانه‌ها برای دغدغه تولید محتوا وجود داشته است، گفت: تشکیل شورای مجازی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در شهرستان کرج گامی در جهت حذف هرگونه مانع فرا روی فرایند اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها بوده است.

فرماندار کرج با اشاره به دستور العمل استانی تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در شهرستان‌های استان البرز گفت: به دنبال تشکیل بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌ها و شورای مجازی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کرج، انتخابات اعضای هیئت رئیسه این شورا در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

او افزود: آموزش مدیران حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، تعامل با رسانه‌ها از جمله اهداف کلان این شورا به شمار می‌رود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار