استاندار ایلام؛

بازگشایی کامل مرز تجاری مهران خواسته مردم و مسئولان استان است

استاندار ایلام از پیگیری های خود با مسئولان ارشد کشور در خصوص بازگشایی کامل مرز تجاری مهران گفت و تصریح کرد: در این رابطه با وزیر کشور دیدار داشته و خواستار پیگیری موضوع از طرف وزارت کشور و وزارت خارجه شده ایم و قرار است در نشست مشترک وزرای کشور دوطرف ایران و عراق این موضوع پیگیری شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 11 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به این مطلب که بارها و بارها تاکید داشته ایم که مدیران در قوانین و دستورالعمل ها دنبال آنچه که به نفع مردم است بگردند، اضافه کرد: مدیر موفق و دلسوزان از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کند و اگر در مسیر خدمت گذاری مانعی بوجود بیاید در فکر راه حل و ایجاد راهی برای رفع موانع می رود.

سلیمانی دشتکی فلسفه وجودی هر مسئولی را خدمت به مردم عنوان کرد و تصریح کرد: وقتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان خدمت گذاری را بهترین لقب برای خود انتخاب می کند دیگر باید حساب کار دست همه ما بیاید.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات پیش رو گفت: در این شرایط سخت اگر مسیری بسته شد باید راهی نو بسازیم چراکه با وجود مدیران متعهد و دلسوز هیچ بن بستی نباید در مسیر خدمت گذاری باشد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر این مهم که همه ما اینجا جمع شده ایم که مشکلات مردم را حل کنیم، اظهار کرد: این پذیرفتنی نیست که یک مدیر به خاطر نداشتن اشراف به کار و وظیفه خود ضرر و تبعات آن را مردم ببینند.

وی افرود: مدیران باید الفبای مدیریت را بلد باشند و به کار خود مسلط باشند و در رفع مشکلات بتوانند رضایتمندی مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی جلب نمایند در غیر اینصورت آن مدیر به درد خدمت گذاری نمی خورد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به از سر گیری فعالیت های تجاری در مرز مهران، تاکید کرد: در حال حاضر دو روز در هفته مرز تجاری مهران باز است و ما دنبال ثبات بازار روزانه در مراودات تجاری و بازرگانی هستیم.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان گفت: در تدارک برگزاری جلسه مشترک با استاندار واسط عراق در ارتباط با وضعیت تجاری استان هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار