گزینه جدید اصلاح طلبان کهگیلویه!

کد خبر: ۸۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 30 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد در بازار شلوغ و نامشخص سیاسی استان خصوصا منطقه کهگیلویه هر روز گزینه هایی به عنوان کاندید اصلاح طلبان معرفی می شوند ودر اکثر مواقع هم از منابع آگاهی! که نمی خواهند نامشان فاش شود اطلاعات به قولی دست اول بیرون می آید. این خاصیت دنیای رسانه است. حال یکی از سایت های محلی استان گزینه اصلی اصلاح طلبان کهگیلویه را از قول همین منابع اعلام کرده است.

عصر دنا نوشته:گرچه هنوز چند ماهی تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ۹۴ باقی است اما خبرهای رسیده به این پایگاه اطلاع رسانی از انتخاب مدیر مسئول روزنامه ابتکار بعنوان کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان کهگیلویه حکایت دارد .

 شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه که از اجماع سران این جناح در شهرستان نا امید شده اند در نظر دارند دکتر محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار را بعنوان کاندیدای این جریان در انتخابات پیش رو معرفی نمایند.

گفته شده به دلیل اختلافات فراوان سران اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه بر سر معرفی یک چهره واحد بعنوان نماینده نهایی این جریان در انتخابات اسفند ماه برخی افراد با نفوذ این جریان قصد دارند با انجام صحبت های اولیه با دکتر وکیلی وی را بعنوان کاندیدای نهایی این جریان در شهرستان های چهار گانه نامزد کنند.

به گزارش"عصردنا " به دلیل آنکه نشست های اصلاح طلبان و اصولگرایان شهرستان کهگیلویه تا کنون بدون نتیجه مشخصی پایان یافته است ، بنظر می رسد در انتخابات اسفندماه رقابت اصلی در این شهرستان بین سید علی محمد بزرگواری نماینده فعلی و دکتر محمدعلی وکیلی نماینده احتمالی اصلاح طلبان این شهرستان باشد .

آخرین اخبار دریافتی از اردوگاه اصلاح طلبان مناطق چهارگانه گرمسیری کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده،حکایت از روی میز گذاشتن یک گزینه بویراحمدی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلانی در این مناطق دارد.

برخی از منابع نزدیک به جریان موسوم به اصلاح طلب کهگیلویه و سه شهرستان بهمئی ، چرام و لنده حکایت از روی میز گذاشتن نام " دکتر محمدعلی وکیلی" صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه " ابتکار " بعنوان نامزد مشترک جریان های اصلاح طلبی در این مناطق خبرمی دهد.

اگرچه تاکنون منبع رسمی حزبی خبر نهایی شدن " دکتر وکیلی " بعنوان نامزد نهایی جریان اصلاح طلبی حوزه انتخابیه کهگیلویه را رسما اعلام نکرده اند اما منابع آگاه به عصردنا گفتند که اصلاح طلبان این حوزه راهی جز انتخاب " دکتر محمدعلی وکیلی" بعنوان گزینه نهایی در انتخابات پیشرو ندارند.

البته عده ای از اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه، رقابت " دکتر وکیلی " با " سیدعلی محمد بزرگواری " نماینده کنونی این حوزه انتخابیه را رقابتی سخت و نفس گیر دانسته اند.

برخی از سیاسیون منطقه به عصردنا گفتند که اگر گزینه نهایی اصلاح طلبان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی " دکتر وکیلی " باشد اصولگرایان در نهایت برروی گزینه کنونی یعنی " حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " به توافق خواهند رسید.

منابع نزدیک به جریان اصلاح طلبی در کهگیلویه براین باورند درصورت حضور " دکتر وکیلی " در کهگیلویه ، ماراتن انتخابات دهم در این حوزه انتخابیه دیدنی خواهد شد و حضور حداکثری به احتمال زیاد به بالای 100 درصد خواهد رسید.

این منابع، مناسب ترین و معقول ترین گزینه رقابت با " حجت الاسلام بزرگواری " را در کهگیلویه ، صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه ابتکار یعنی " دکتر وکیلی " می دانند.

این سیاسیون تاکید کرد که درصورت حضور " دکتر وکیلی " امکان اتحاد و " رای آوری " جریان اصلاح طلبی در کهگیلویه وجود دارد که در غیراینصورت " سیدعلی محمد بزرگواری " برای سومین بار فاتح انتخابات در مناطق چهارگانه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
دکترمنوچهرجوانمردی انسانی با سواد پاک دلسوز باخدا راانتخاب میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
به دکتر کامرانی رای می دهیم. نماینده واقعی مردم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار