احداث سه بوستان در منطقه پنج شهرداری شیراز

شهردار منطقه پنج شیراز گفت: سه بوستان در این منطقه ساخت و بهسازی می شود.
کد خبر: ۸۴۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 07 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: بذرافشان شهردار منطقه پنج شیراز بیان کرد: ساخت بوستان ریاضی و نجوم، و بوستان مطالعه و بهسازی مرحله اول و دوم بوستان حجاب از جمله طرح‌هایی است که امسال با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اجرا می‌شوند.

او، تصریح کرد: بوستان ریاضی و نجوم به مساحت ۵ هزار متر مربع شامل کف سازی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر همراه با وسایل ورزشی و بدنسازی با هدف بهسازی و باز آفرینی فضا‌های شهری برای افزایش تعاملات اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان و ایجاد محیط سالم و شاداب برای عموم مردم در بلوار عرفان شرقی ساخته می شود.

بذرافشان ادامه داد: بوستان مطالعه با مساحت ۹ هزار متر مربع شامل کف سازی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع، ساخت ۹۰۰ متر مربع پارکینگ، سرویس بهداشتی به مساحت ۱۰۰ متر مربع، ۳ واحد قرائت خانه به مساحت ۲۰۰ متر مربع، ۳ واحد تجاری به مساحت ۲۰۰ متر مربع در بلوار گفتار اجرا می‌شود.

شهردار منطقه پنج شیراز افزود: ساخت مرحله دوم بوستان حجاب با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع کف سازی و محوطه سازی، دو هزار متر مربع بهسازی فضای سبز، ساخت میدان مرکزی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، نصب صد عدد مبلمان و سطل زباله جدید و مکانی با استاندارد‌های شهر دوستدار کودک و نصب ۷۰ عدد پایه چراغ روشنایی و اصلاح و نوسازی تاسیسات به همراه ۸۰۰ متر کابل کشی امسال وارد مرحله اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار