تعطیلی اماکن ورزشی استان تا پایان سال

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بازرسی‌های متعدد گفت: بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق اداره کل و هیئت‌های ورزشی به صورت روزانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 06 April 2020
معاون پشتیبانی ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۶۲۸ باشگاه خصوصی و دولتی و اماکن ورزشی استان همدان باتوجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تا پایان فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش مهر، کاوه صولتی با اشاره به ادامه تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی و دولتی اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی باشگاه‌های خصوصی و دولتی و اماکن ورزشی استان همدان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: تخلف از این ابلاغیه جرم محسوب می‌شود و متخلف طبق دستور دادستان تحت پیگیری قرار خواهد گرفت و با دستور اماکن تا یک ماه نیز باشگاه‌های متخلف پلمب خواهند شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بازرسی‌های متعدد گفت: بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق اداره کل و هیئت‌های ورزشی به صورت روزانه انجام می‌شود.

صولتی خاطرنشان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات به واحد بازرسی اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند و یا به مراجع ذی صلاح اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی، باشگاه‌ها و استخر‌ها به دلیل تجمع جزو مناطق پر ریسک محسوب می‌شوند، بیان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شرایط به وضعیت عادی بازگردد تا فعالیت‌های ورزشی دوباره از سرگرفته شود، اما در حال حاضر قهرمانان ما در منزل فعالیت‌های ورزشی خود پیگیری می‌کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: پیرو دستورات ستاد ملی کرونا در رابطه با بازگشایی اماکن ورزشی و باشگاه‌ها خواهیم بود و به شدت با تخلفات از این قبیل برخورد خواهیم کرد تا زندگی هیچ فردی به مخاطره نیفتد.

صولتی با اشاره به حمایت از باشگاه‌های خصوصی و تحت اجازه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبق دستور مدیرکل به هیئت‌های ورزشی استان تمامی فضا‌ها و اماکنی که به باشگاه‌ها اجاره داده شده در دوران تعطیلی به دلیل بحران کرونا بهای اجاره آن‌ها بخشیده خواهد شد.

وی افزود: همچنین در تلاش هستیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب کمترین ضربه به باشگاه‌های ورزشی وارد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار