مهمترين دستاورد دولت ازدید ترحمی معاون استاندار

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، اجراي موفق اين طرح در كشور را مهمترين دستاورد داخلي دولت تدبير و اميد دانست.
کد خبر: ۸۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 26 August 2015
مهمترين دستاورد دولت ازدید ترحمی معاون استاندار
به گزارش تابناک یزد، به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري يزد سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري سه شنبه سوم شهريور ماه و در دومين روز از هفته دولت به شهرستان مهريز سفر كرد و ضمن حضور در جلسه شوراي اداري اين شهرستان، چندين پروژه را نيز افتتاح نمود.
"احمد ترحمي " در جلسه شوراي اداري شهرستان مهريز ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: با فعاليت دولت تدبير و اميد آرامش و اميد در جامعه حاكم شده و دولت براي رفع مشكلات مردم به ويژه مشكلات اقتصادي و معيشتي آنها عزم جدي دارد.
وي با بيان اينكه دولت يازدهم در حوزه رسانه مظلوم واقع شده افزود: هفته دولت فرصت مناسبي است كه اقدامات و فعاليتهاي متعدد دولت به صورت شفاف به اطلاع مردم قدرشناس ايران برسد.
"ترحمي " اظهار داشت: اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت يكي از دستاوردهاي كم نظيردولت تدبير و اميد در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري ادامه داد: در سال 93 بيش از 6 ميليون نفر از بيماران در بيمارستانهاي دولتي بستري شدند در حاليكه هزينه هتلينگ و خدمات بستري به اين بيماران به شدت كاهش يافته است.
وي يادآور شد: در يكسال گذشته بيش از 480 هزار زايمان طبيعي در كشور، در بيمارستانهاي دولتي و به صورت رايگان انجام شده و نزديك به ده ميليون نفر تحت پوشش بيمه سلامت قرار گرفته اند.
مديركل دفتر امنيتي و انتظامي استانداري جلوگيري از امنيتي شدن فضاي جامعه را از ديگر دستاوردهاي دولت يازدهم دانست و گفت: فضاي آزاد و نقدي كه در جامعه به وجود آمده كم نظير است و همه مي توانند در چارچوب قانون و بدون ترس نظرات خود را بيان كنند.
"ترحمي "پيروزي در مذاكرات هسته اي را مهمترين دستاورد دولت تدبير و اميد در عرصه بين المللي دانست و اظهار داشت: در سايه حمايتهاي مدبرانه رهبر معظم انقلاب، تدابير رياست محترم جمهور، هوشمندي تيم مذاكره كننده هسته اي و صبوري و پايمردي ملت ايران توانستيم به يك پيروزي تاريخي در مذاكره هسته اي دست يابيم.
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري در پايان سخنان خود شهرستان مهريز را باغ شهر تاريخي ايران و يكي از قطبهاي گردشگري استان دانست و ادامه داد: پتانسيلهاي لازم براي جذب سرمايه و سرمايه گذاري در راستاي توسعه صنعت گردشگري در اين شهرستان وجود دارد و شايسته است براي تحقق اين مهم برنامه ريزي هاي لازم صورت گيرد.


افتتاح 76 پروژه در هفته دولت در شهرستان مهريز


در ابتداي جلسه شوراي اداري شهرستان مهريز فرماندار اين شهرستان گفت : در هفته دولت 76 پروژه در حوزه هاي مختلف عمران شهري، راهسازي، آب و فاضلاب ، ورزش و جوانان، ميراث فرهنگي، جهاد كشاورزي و برق رساني روستايي با اعتباري بالغ بر 580 ميليارد ريال در شهرستان مهريز افتتاح مي شود.
"سيدمحمدرستگاري " افزود: 300 ميليارد ريال از اين اعتبارات سرمايه گذاري بخش خصوصي و جذب كمك خيرين بوده است و اين نشان مي دهد در شهرستان مهريز مردم همگام، همراه و همدل با دولت تدبير و اميد هستند.


افتتاح 6 پروژه و بازديد از 5 پروژه در حال اجرا


سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري در ادامه سفر يك روزه خود به شهرستان مهريز به با حضور در گلزار شهداي روستاي گردكوه به مقام شهيدان والامقام اين شهرستان اداي احترام كرد.
پروژه عمليات خط انتقال، حفر و تجهيز چاه آب شرب و پروژه تأمين روشنايي و آبرساني ورزشگاه شهيد محصل شهر مهريز، مجموعه برج آب انبار روستاي خورميز عليا كه جهت بهره برداري ورزش پهلواني و زورخانه اي تغييركاربري يافته است، پروژه فاز اول روكش آسفالت محور مهريز – انار و محور گردكوه – بهادران و پروژه آبياري تحت فشار 90 هكتار اراضي باغهاي چاه حجت آباد روستاي گردكوه از جمله پروژه هايي بودند كه توسط سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري و فرماندار شهرستان مهريز افتتاح گرديدند و به بهره برداري رسيدند.
گفتني است سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري و فرماندار شهرستان مهريز همچنين از مجموعه فرهنگ سرا و پروژه خيري شكيب، پروژه در حال احداث مركز بهداشتي درماني روستاي گردكوه، مجموعه باغ آهو در روستاي سريزد، پروژه در حال اجراي تقاطع غيرهمسطح ورودي شهر مهريز و مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي آتنا بازديد نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار