رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد از افزایش ۶ برابری مبتلایان به کرونا ویروس و ابتلای دو پزشک و دو پرستار بیمارستان فیروزآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 05 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: خدابخش چگینی در نشست خبری در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه تست کرونای ۶ نفر دیگر از همشهریان در شهرستان فیروزآباد مثبت اعلام شد.

وی افزود: طی سه روز، آمار بیماران کرونایی شهرستان ۶ برابر شد که از دو نفر به ۱۲ نفر رسید که دو پزشک و دو پرستار بیمارستان فیروزآباد ازجمله مبتلایان این ویروس می‌باشد.

چگینی ادامه داد: این افزایش ناگهانی زنگ خطری برای همشهریان عزیز است تا بیش‌ازپیش با رعایت اصول بهداشتی و انجام دستورالعمل‌های مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه ابتلا بیشتر همشهریان به بیماری کرولا را از بین ببرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ادامه داد: کادر بهداشت و درمان شهرستان با همکاری دیگر ادارات با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی در جبهه سلامت و مقابله با بیماری کرولا بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

چگینی اضافه کرد: شستن به‌موقع و مرتب دست و با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه، جلوگیری از ترددهای غیرضروری در معابر و تجمعات، ضدعفونی سطوح مختلف با مواد ضدعفونی‌کننده، پرهیز از اقداماتی که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ و خودداری از تماس مستقیم با حیوانات خانگی را از ساده‌ترین اقدامات پیشگیرانه توسط همشهریان برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری دانست.

وی خواستار شرکت همشهریان در سامانه سلامت شد و گفت: شهروندان فیروزآباد با ثبت اطلاعات خود در سامانه سلامت به آدرس www.salamat.gov.ir به مجموعه بهداشت و درمان در بحث غربالگری عمومی شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار