استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: حضور کمتر در اجتماعات به طور قطع سلامت فرد را به همراه دارد و لذا توصیه می‌کنیم مردم از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۲۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 01 March 2020

عباس رضایی ترس از ویروس کرونا را صد برابر بدتر از ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: مردم بدانند حفظ آرامش سیستم ایمنی آنها را تقویت می‌کند.

وی یادآور شد: توصیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  به مردم رعایت مسائل بهداشت فردی، استفاده از  مواد  ضدعفونی‌کننده و شست و شوی دست‌ها پس از حضور در محل کار است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه راه ویروس کرونا جلوگیری از انتقال آن است، تصریح کرد: ۸۵ نفر از ۱۰۰ نفر یا از ابتلای خود به کرونا ویروس متوجه نمی‌شوند یا اگر متوجه شدند شبهه‌ای از سرماخوردگی است.

آرش نجیمی اضافه کرد: در نهایت از صد نفر تنها ۱۵ نفر مبتلا می‌شوند که درمان نگهدارنده برای آن‌ها استفاده می‌شود و مرگ و میر آن بین یک تا سه درصد است.

وی خاطرنشان کرد: مردم عادی هیچ نیازی به ماسک ندارند از این رو حجم مراجعه برای خرید ژل ضدعفونی کننده و ماسک‌ها نادرست است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهترین ضدعفونی کننده را شستن دست‌ها با آب و صابون مایع به صورت مرتب دانست و افزود: استفاده بیش از حد از الکل‌ها و محلول‌های با پایه الکل به پوست آسیب می‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار