رئیس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سپاه روح الله خبرداد:

برگزاری اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان در اراک/انتخابات هیات رئیسه مجمع بسیجیان از مهمترین محورهای این اجلاس

سرهنگ محمدتقی امینی گفت:اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان مرکزی باحضور تعدادی از اندیشه ورزان و متفکران و نخبگان بسیجی در اراک برگزارشد.
کد خبر: ۸۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ 25 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ محمدتقی امینی رئیس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سپاه روح الله از برگزاری اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان در اراک خبرداد وگفت:مجمع بسیجیان استان باهم فکری و هم اندیشی به دنبال آن بوده تا از طرق مختلف، مسائل و مشکلاتی که در سطح جامعه واقشار شاهدهستیم مرتفع شود.

وی افزود:مجمع بسیج در حقیقت یک مجمع مشورتی بوده و سیاستگذاری و اتاق فکری است که اقدامات اجرایی را بر عهده ندارد این مجمع در کشور زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین فعالیت می‌کند و تعداد اعضاء هیئت رئیسه مجمع با رای‌گیری انتخاب می‌شوند که 8 کارگروه به شکل تخصصی در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.
سرهنگ امینی گفت:مصوبات مجمع بسیج استان به دبیرخانه این مجمع ارسال می‌شود که از سوی آنان باید اجرای طرح‌ها پیگیری شود و گزارشاتی ماهانه یا سالانه ارائه شود، دستگاه‌های اجرایی برای اجرا کردن مصوبات معمولاً با کمبودهای اعتباری مواجه هستند و در اجرا با مشکلاتی مواجه می‌شوند که دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد:همین ساختار در12مجمع بسیج شهرستان‌های استان نیز مطرح است و رسالت مجامع شهرستانی نیز حل مشکلات مربوط به شهرستان مربوط به خود است و در ذیل مجامع بسیج شهرستانی کارگروه های فعال وجود دارد.

رئیس مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی سپاه روح الله از دیگر برنامه های اجلاس تبیین بیانییه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد وگفت:نقش مجامع و گروه های تخصصی در پیشرفت گام دوم انقلاب اسلامی از امهمترین اهداف این اجلاس بوده است.

وی در پایان گفت:در انتخابات هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی آقای علی شعبانی بااکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع بسیجیان استان انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار