رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی و تشکل پیشتازان تنها تشکلی است که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با اشتیاق بسیاری به دنبال عضویت در آن هستند، افزود: امروز جامعه بیش از پیش نیاز به تربیت اجتماعی و ایجاد مسوولیت اجتماعی در دانش‌آموزان را حس کرده و به دنبال آن هستند.
کد خبر: ۸۱۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 31 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:محسن کلاری سه شنبه ۱۰ دیماه در نشست سالانه مسئولان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان فارس، با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی جذب دانش‌آموزان در برخی مناطق این استان، گفت: جذب ۱۱۸ هزار دانش‌آموز در استان فارس، موفقیتی بزرگ محسوب‌می‌شود اما مسئولیت ما را هم بسیار سنگین‌تر کرده است.

او با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی و تشکل پیشتازان تنها تشکلی است که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با اشتیاق بسیاری به دنبال عضویت در آن هستند، افزود: امروز جامعه بیش از پیش نیاز به تربیت اجتماعی و ایجاد مسوولیت اجتماعی در دانش‌آموزان را حس کرده و به دنبال آن هستند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: فرد پیشتاز، زندگی کردن را می‌آموزد و برای زندگی جمعی و گروهی و حضور در جامعه مهیا می‌شود و این همان چیزی است که امروز خانواده‌ها به دنبال آن برای فرزندانشان هستند.

کلاری با بیان اینکه فارس جزو استان‌های گروه الف، یعنی استان‌های اول و پیشرو در حوزه سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود، از مسئولان این سازمان در سطح شهرستان‌ها خواست تا با شناخت بیشتر مخاطب، به دنبال ایده‌های خلاق و افزایش کیفیت در برنامه‌ها بپردازند.

سازمان دانش‌آموزی فارس با هدف پرداختن به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان امسال موفق به جذب ۱۱۸ هزار دانش‌آموز پیشتاز، ۴ هزار مربی و ۳ هزار خبرنگار-دانش‌آموز شده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار