بازداشت شکارچیان کبگ و گرازههای دنا

کد خبر: ۷۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 17 September 2019
مدیرکل حفاظت محیط زیست : از متخلفین 2 قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز کشف شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد  - محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در بیست و ششمین روز از شهریورماه 98 از دستگیری 2 نفر متخلف شکار در منطقه حفاظت شده دنای شرقی خبرداد و گفت: هردو متخلف برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.
جعفری نژاد در ادامه افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان بویراحمد پس از 4 ساعت پیاده روی و پایش  منطقه حفاظت شده دنای شرقی , موفق می شوند یک نفر متخلف را به همراه لاشه 20 قطعه کبک شکار شده دستگیر نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: از این متخلف یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجاز کشف و ضبط گردید که به همراه پرونده برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شذده است .
جعفری نژاد از دستگیری متخلف شکار یک قلاده خوک وحشی (گراز) خبرداد و گفت: درپی گزارش مردمی مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان موفق می شوند, از یک دستگاه خودروی سواری, پوست یک قلاده گراز و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیر مجاز را کشف و ضبط نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه افزود: برای هردو متخلف پرونده تشکیل شده  و به همراه آلات جرم مکشوفه جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار