زیرساخت‌های هندبال دهدشت در سطح بین‌المللی است

کد خبر: ۷۶۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 20 July 2019

مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تمجید از درخشش هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: زیرساخت‌های هندبال این شهر در سطح ملی و بین‌المللی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از باشگاه هندبال فرازبام دهدشت اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در استان ما مجموعه خصوصی چون فرازبام خائیز دهدشت وجود دارد که با داشتن نیروی انسانی قوی و با ایجاد صمیمیت و همدلی باعث پیشرفت ورزش شهرستان و استان خواهد شد.
محمود مومن نسب گفت: فراهم سازی محیطی مناسب برای ایجاد اوقات فراغت و انجام ورزش قهرمانی از سوی یک مجموعه خصوصی قابل تقدیر است.
مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش به عنوان یکی از مقوله‌هایی که در قانون اساسی که در بخشی از اصل دوم آن با عنوان آموزش و پرورش و تربیت بدنی از آن یاد شده است نشانگر این است که این مقوله چه جایگاه والایی و ارزشی در در جامعه ما دارد.

زیرساخت‌های هندبال دهدشت در سطح بین‌المللی است


مومن نسب تصریح کرد: امروز که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افرادی را دیدم که از این مجموعه و تیم فرازبام دهدشت یاد می‌کنند باعث خوشحالی است در منطقه‌ای که با تمام کمی و کاستی‌ها این مجموعه توانسته است نام دهدشت را به واسطه ورزش هندبال  بر سر زبان‌ها بیاورد.
وی گفت: همه زیرساخت‌های موجود در این مجموعه که امروز به چشم خود دیدم نشان از یک آکادمی در سطح ملی و حتی بین المللی است که شاید سال‌های سال مجموعه‌های دولتی نتوانند چنین ظرفیتی را ایجاد کنند.
این مسؤول با تشکر از عوامل فرازبام دهدشت افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد که تمام وقت خود و خانواده خود را در خدمت مردم استان قرار داده است از دیدگاه بسیار خوبی مجموعه‌های ورزشی برخوردار است و انشاءالله به یاری این مجموعه خواهد شتافت.
همچنین مجید پارسایی مدیرعامل مجموعه فرازبام خائیز دهدشت با تشریح عملکرد این مجموعه در سال‌ها اخیر و با تقدیر از استاندار سابق و مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این عزیزان همواره یاریگر این باشگاه بودند و امید است استاندار که سابق مدیریتی درخشانی دارند نیز این مجموعه را همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار