استاندار مرکزی خبر داد؛

۸۰ درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز استان مرکزی تحقق یافته است

تابناک مرکزی - استاندار مرکزی گفت: ۸۰ درصد میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز استان مرکزی مرتبط با جشنواره بیستم تحقق یافته است و بقیه نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۷۵۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 11 June 2019

۸۰ درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز استان مرکزی تحقق یافته است

 سید علی آقازاده پیش از ظهر روز دوشنبه در آستانه برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در نشست با خبرنگاران در اراک اظهار داشت: ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعهدات خیرین مدرسه ساز جشنواره بیستم به میزان ۸۰ درصد تحقق پیدا کرده است و بقیه نیز در حال تحقق است.
وی افزود: برگزاری جشنواره با حضور خیرین ثابت کرده است که خیرین مردان میدان عمل هستند نه شعار و همیشه مجموعه دولت پشت سر آن‌ها حرکت کرده اند و آنان جلودار هستند.

آقازاده با اشاره به پیشرفت روند پروژه‌های مدرسه‌های خیرساز استان مرکزی توسط خیرین مدرسه ساز طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: در سال ۹۰ شش پروژه خیرین و مشارکت آنان با دولت را شاهد بودیم. در سال ۹۶ به ۲۲ پروژه و در سال ۹۷ این رقم به ۲۹ پروژه ارتقا پیدا کرده است. یعنی بیش از ۵ برابر و یا به تعبیری ۵۰۰ درصد افزایش را نسبت به سال ۹۰ نشان می‌دهد.

استاندار مرکزی بیان داشت: به رغم تمام مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور فعالیت خیرین هر سال بهتر و مثبت‌تر از سال قبل است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین در همه حوزه‌ها از جمله آموزشی، بهداشتی درمانی، کمک به افراد نیازمند جامعه و بی بضاعت و نهاد‌های حمایتی همیشه در صحنه حضور دارند و پیشرو هستند.

آقازاده تصریح کرد: امیدواریم رکورد ۱۰ سال اخیر را در باب پروژه‌های مدرسه‌های خیرساز و مشارکت دولت بتوانیم پشت سر بگذاریم و در جشنواره بیست و یکم که بیست و سوم ماه جاری برگزار می‌شود شاهد تعهدات بالای ۳۰ پروژه توسط خیرین باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار