رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

تولید در شرکت پلی اکریل جریان دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این مورد وضعیت پلی اکریل اصفهان اظهار کرد: تولید در شرکت پلی‌اکریل در جریان است .
کد خبر: ۷۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 25 May 2019

به گزارش تابناک، اسرافیل احمدیه در مورد وضعیت پلی اکریل اصفهان اظهار کرد: تولید در شرکت پلی‌اکریل در جریان است و با توجه به وارداتی بودن مواد اولیه شرکت، تا آنجایی که مواد اولیه برای شرکت در دسترس باشد، تولید نیز جریان دارد.

وی ادامه داد: در ماه‌های ابتدایی تحریم، واردات این مواد از مبدأ قبلی با مشکلاتی مواجه شد و همین امر دلیل افت تولیدات شرکت در ماه‌های مذکور بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: مشکل تأمین مواد اولیه شرکت در زمان مذکور، مشکلی ارزی نبود و صرفاً به دلیل کارشکنی‌های طرف خارجی این مواد با شرایط سخت‌تری وارد می‌شد.

احمدیه خاطرنشان کرد: مواد مورد نیاز برای اکرلیک این شرکت، مشمول تحریم شده بود و در حال حاضر با تغییراتی این مشکلات تا حد زیادی رفع شده و ظرفیت تولید شرکت افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: شرکت پلی‌اکریل در سایر موارد، با مشکل چندانی مواجه نیست و بازار فروش این شرکت به دلیل نیاز بالای صنایع داخلی به اکرلیک، تا حد زیادی تأمین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار