کد خبر: ۷۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس از توقیف دو دستگاه تریلر و کشف مقادیری کالای قاچاق با ارزشی بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز  هنگام گشت‌زنی در محور "ممسنی- رستم" به  دو دستگاه تریلر مظنون و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های انجام شده دریافتند که این خودرو ها حامل 71 هزار و 808 عدد خمیر دندان، 3 هزار و 264 عدد مسواک و 12 هزار و 96 عدد دهان شوی فاقد مدارک قانونی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این زمینه راننده خودروها دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف کامیونی با 23 تن برنج قاچاق در رستم

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 23 تن برنج قاچاق با ارزشی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

سرگرد بهروز دهقانی در این زمینه گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان هنگام گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل 23 تن برنج قاچاق و فاقد مدارک قانونی است.

دهقانی با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد، گفت: ارزش ریالی این محموله قاچاق بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار