کد خبر: ۷۴۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰ 06 May 2019

سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان از شبکه یک

سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان در دو فاز ساخته شده است که 25 قسمت آن به عنوان سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان 98 از شبکه 1 پخش می‌شود.

داستان :

داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال 1319 می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد …

ساعت پخش سریال های ماه رمضان 98
بازیگران سریال از یادها رفته :

حسین پاکدل، رضا یزدانی خواننده، میترا حجار، حسین یاری، سیما تیرانداز، رسول نجفیان، مائده طهماسبی، بیتا فرهی، علیرام نورایی، مرتضی علی آبادی و …
زمان پخش و تکرار شبکه 1 ماه رمضان 98 :

سریال از یادها رفته در ایام رمضان 98 هرشب ساعت 22:10 بروی آنتن شبکه 1 می‌رود، تکرار آن ساعت ساعت 1:30 بامدارد، 9:30 صبح و حوالی ساعت 15 (ظهر) می‌باشد.
سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان از شبکه دو

سریال 30 قسمتی دلدار به کارگردانی دو برادر به نام جمشید و نوید حمودی ساخته شده است که در ایام رمضان 98 از شبکه 2 سیما به عنوان سریال مناسبتی این شبکه پخش می‌شود.
داستان :

سریال مناسبتی شبکه دو ماه رمضان ماجرای عشق چند دختر و پسر می‌باشد که باز هم خانواده‌هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می‌دهد و در مورد معضل بیکاری و نسل جوان می‌باشد.

ساعت پخش سریال های ماه رمضان 98
بازیگران سریال دلدار :

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی و سوگل خلیق نقش چهار جوان اصلی این سریال را بازی می‌‌کنند که دو به دو دل بسته یکدیگرند.
همچنین بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی، علی اوسیوند، علیرضا آرا دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند که با معرفی شادی مختاری چهره جدید عرصه بازیگری همراه خواهد بود.
ساعت پخش و تکرار شبکه 2 ماه رمضان 98:

سریال دلدار در ایام رمضان 98 از شبکه 2 ساعت 21:30 پخش می‌شود تکرارش ساعت 00:45 بامداد، 11:30 ظهر و 16:20 ظهر خواهد بود.
سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان از شبکه سه

سریال 30 قسمتی برادر جان به کارگردانی محدرضا آهنج و به نویسندگی سعید نعمت اللهی برای رمضان 98 از شبکه 3 پخش می‌شود.
داستان :

موضوع اصلی این سریال ملودرام خانوادگی در مورد حق‌الناس می‌باشد، در این سریال پسری بعد از، فوت پدرش می‌خواهد دینهای او را ادا کند. موضوع این سریال به عنوان سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان مناسب دیده شده است.

ساعت پخش سریال های ماه رمضان 98
بازیگران سریال برادر جان:

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان،ندا جبرائیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و لعیا زنگنه و …
ساعت پخش شبکه 3 ماه رمضان 98:

سریال برادر جان هر شب در ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 20:35 از شبکه 3 پخش می‌شود، این سریال 30 قسمت حدود 40 دقیقه ای خواهد بود.
سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان از شبکه چهار

سریال امام علی مجموعه ساخته شده در سال 1370 تا 75 بعنوان سریال ماه مبارک رمضان پخش از شبکه چهار آماده شده است.

ساعت پخش سریال های ماه رمضان 98
ساعت پخش و تکرار شبکه 4 ماه رمضان 98:
این سریال هر شب ساعت 12 پخش می‌شود. تکرار این سریال هر روز ساعت 18 می‌باشد.
سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان از شبکه پنج

سریال کره‌ای افسانه «جونگ میونگ» سریالی است که شبکه 5 سیما به عنوان سریال ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.
داستان :

این سریال تاریخی محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیم است که در ۵۰ قسمت به مدیر دوبلاژی علیرضا باشکندی برای شبکه پنج سیما دوبله شده است. "جونگ میونگ"دختری شش هفت ساله فرزند ملکه و امپراطور بزرگ در کشور کوچک جوسان زندگی می‌کند. او طی چند دهه شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشور خود است و در تمام این سال ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشورهای دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد...

ساعت پخش سریال های ماه رمضان 98
ساعت پخش و تکرار شبکه 5 ماه رمضان 98:
این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 15 خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار