مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به رتبه دهم استان در بحث ترددهای جاده‌ای گفت: در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان باز و تردد به صورت عادی است.
کد خبر: ۷۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 27 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حمید احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان باز و تردد به صورت عادی است، اظهار داشت: ترددها در استان کاهش پیدا کرده به گونه‌ای که در مجموع ترددهای جاده‌ای 24 ساعت گذشته کشور، استان فارس حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان باز و تردد به صورت عادی است، اظهار داشت: ترددها در استان کاهش پیدا کرده به گونه‌ای که در مجموع ترددهای جاده‌ای 24 ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه دهم قرار دارد.
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در مجموع حدود 38 هزار خودرو وارد استان و حدود 36 هزار خودرو از استان خارج شده است، گفت: پرترددترین محور ورودی استان محور بوشهر- کازرون و پرترددترین خروجی محور آباده- شهرضا است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه سه محور پر تردد استان به ترتیب شیراز- مرودشت،کمربندی شمالی شیراز و فیروزآباد- قیر است، افزود: اوج تردد محورهای استان در ساعت 17 تا 18 و محور  شیراز- مرودشت بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته است.

‌‌تمامی محورهای استان فارس باز است

حمدی با بیان اینکه متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان 243 خودرو  و متوسط سرعت 79 کیلومتر برساعت بوده است، بیان کرد: از دروازه‌های شهر شیراز 49 هزار خودرو وارد و 45 هزار خودرو خارج شده است که پرترددترین ورودی محور کوار, شیراز و پرترددترین محور خروجی  شیراز -مرودشت بوده است.

برچسب ها: تردد ، جاده ، استان فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار