دکتر کشاورزی دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش با جدید‌ترین روش‌های درمان سوختگی همچون درمان توسط کشت‌های سلولی آشنا می‌شوند گفت: ایران سومین کشوری است که توانسته به این روش دست پیدا کند و بیمارانی که سوختگی شدید و بالای ۵۰ درصد دارند با بهره گیری از این روش بهبود می‌یابند.
کد خبر: ۷۲۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 28 February 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:دکتر کشاورزی دبیر اجرایی این همایش گفت: این همایش با هدف تبادل تجربیات اساتید و متخصصان ایران و جهان در زمینه درمان سوختگی و بالا بردن طول عمر بیماران سوختگی برگزار شده است.
کشاورزی افزود: در این همایش 2 روزه حدود ۵۰ مقاله بصورت سخنرانی و ۱۷۰ مقاله هم به صورت پوستر ارایه می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش با جدید‌ترین روش‌های درمان سوختگی همچون درمان توسط کشت‌های سلولی آشنا می‌شوند گفت: ایران سومین کشوری است که توانسته به این روش دست پیدا کند و بیمارانی که سوختگی شدید و بالای ۵۰ درصد دارند با بهره گیری از این روش بهبود می‌یابند.
کشاورزی ادامه داد: پیوند پوست دیگر روشی است که در با آن می‌توان زخم‌های عمیق ناشی از سوختگی را درمان کرد و دراین کنگره بر انجام آن تاکید شد.
دبیر اجرایی همایش بین المللی سوختگی افزود: شیراز به دلیل پیشرفت‌های چشم گیری در درمان بیماری سوختگی برای سومین سال متوالیست که میزبان این کنگره بین المللی است.

 

اخبار فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار