تمام مراکز درمانی فارس آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است

دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های وروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه تمام مراکز درمانی فارس آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۷۱۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 17 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:محمدجواد مرادیان، رئیس اورژانس فارس و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای وروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ٢٨ بهمن‌ماه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این كلان‌شهر بیان کرد: از دو ماه قبل جلسات ستاد سفر و آمادگی مراكز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با زمان آغاز ارائه خدمات درمانی نوروزی گفت: از ابتدای اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه تمام مراکز درمانی فارس آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: هر ساله لیست مراکز اسکان و ورزشگاه‌های مجاز به دانشگاه علوم پزشکی ارسال و علاوه بر تمهیدات ایمنی این مراکز، تجهیزات درمانی هم در مجاورت آن‌ها مستقر می‌کنیم.
مرادیان به مباجث ایمنی و بازدید از مكان‌هایی كه برای اسكان مسافران نوروزی ۹۸ پیش‌بینی شده هم اشاره و یادآور شد: مسئولان بازرسی از كمپ‌ها و مراكز اسكان تلاش می‌کنند تا از خطر گازگرفتگی مسافران با گاز مونواكسید كرین جلوگیری کنند.
وی همچنین به وجود بعضی غرفه‌های بخش خصوصی که كام مسافران را تلخ می‌كند و موجب مسمویت آنه‌ا در ایام نوروز می‌شود هم اشاره و گفت: گاهی اوقات دیده شده که بخش خصوصی با ایجاد غرفه‌هایی در ورودی اماكن تاریخی اقدام به فروش اغذیه‌هایی می‌كنند كه از نظر واحد بهداشت و درمان غیرقانونی است که امسال در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار