نقد داورمازنی بازی"تراکتورسازی و استقلال"

کارشناس داوری کشورمان معتقد است قضاوت خورشیدی در دیدار حساس تراکتورسازی و استقلال مشکل خاصی نداشت و توانسته است به خوبی این بازی پرتنش را مدیریت کند.
کد خبر: ۷۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 16 February 2019

 کارشناس داوری کشورمان معتقد است قضاوت خورشیدی در دیدار حساس تراکتورسازی و استقلال مشکل خاصی نداشت و توانسته است به خوبی این بازی پرتنش را مدیریت کند.

حیدر سلیمانی پس از برتری تراکتورسازی برابر استقلال در ورزشگاه یادگار تبریز، به بانک ورزش گفت: اشکان خورشیدی داور مازندرانی دیدار تراکتورسازی و استقلال با وجود اینکه در نیم فصل اول قضاوت نداشت، عملکرد خوبی داشت و صحنه‌های درگیری را به خوبی مدیریت کرد.

او در ادامه افزود: خورشیدی در دقیقه 30 با اخطار به داریوش شجاعیان نشان داد اعتراض‌ها در این بازی با جریمه روبرو خواهد شد و اعتراض شدید شجاعیان را به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

وی گفت: در دقیقه 45، اشکان دژاگه به عمد به پای بازیکن استقلال (نورافکن) ضربه زد که چون شدتی نداشت و آرام زده شد اخطار به درستی به بازیکن تراکتور نشان داده شد و کارت قرمز نداشت. اگر این ضربه شدت بیشتری داشت حتما باید کارت قرمز به دژاگه می‌داد.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم صحنه خاصی نداشتیم و گل دژاگه به درستی زده شد. استوکس در وضعیت آفساید قرار داشت اما اجازه داد تا توپ به دژاگه برسد و گل هم صحیح بود. در دقیقه 90 بازی، یک درگیری در محوطه جریمه تراکتورسازی ایجاد شد که مهاجم استقلال با ورود به محوطه موفق نبود و به بازیکن تراکتور ضربه زد که باعث درگیری شد. بازهم آقای خورشیدی و پیام حیدری که پشت دروازه بود این صحنه را مدیریت کردند.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم خورشیدی با این قضاوت کمی کمیته داوران را امیدوار کرد که دربی پایتخت را به وی بسپارند و با تست‌هایی که کمیته داوران در هفته اخیر از چند داور انجام داد آقای خوشیدی سربلندتر از همه بیرون آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار