ایمن‌سازی زمین های بازی در بوستانهای منطقه۴

شهردار منطقه ۴ مشهد از ایمن سازی زمین های بازی کودکان در بوستان های این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 03 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار مشهد، سید کمال‌الدین شاهچراغی ارتقای سطح ایمنی و سلامت کودکان در بوستان ها و زمین های بازی را از دلایل لزوم استانداردسازی این فضا ها دانست و گفت: استانداردسازی فضاهای بازی کودکان برای کاهش آسیب ها و حوادث احتمالی در سال های اخیر مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار گرفته است.

شاهچراغی اظهار داشت: بازی از ضروریات زندگی در کودکی است و در رشد ذهنی و جسمی کودکان تاثیر ویژه ای دارد بنابراین باید به احداث محیطی سالم که علاوه بر برآروده ساختن اهداف و نیاز بازی کودک، ایمنی و سلامت او را نیز تضمین کند توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل بازی فلزی و فرسوده توسط کودکان، آن ها را در معرض آسیب قرار می دهد، افزود: به همین منظور استانداردسازی زمین های بازی بوستان های منطقه چهار و ارتقاء سطح ایمنی این وسایل و سلامت کودکان، ۵ زمین بازی در بوستان های سرو واقع در طبرسی شمالی، صادقیه، ارم واقع در پنجتن ۴۵ و پارک خطی حاشیه بزرگراه بابانظر با استفاده از وسایل پلی اتیلن و کف پوش استاندارد در حال ایمن سازی می باشد.

شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح زمین های بازی سطح منطقه که نیاز به استانداردسازی دارند تا پایان سال جاری ایمن سازی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار