همایش انقلاب در فضای مجازی با موضوع تعلیم و تربیت دیجیتال در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 29 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، در همایش انقلاب در فضای مجازی که با حضور تعدادی از هیات‌های مذهبی بانوان و دانش آموزان مقطع دبیرستان برگزار شد، ضمن اشاره به خدمات و دستاورد‌های انقلاب گفت: کسانی که در فضای مجازی علیه نظام فعالیت می‌کنند و برای جوانان ذهنیت منفی ایجاد می‌کنند باید خدمات قبل و بعد از انقلاب را مقایسه اجمالی کنند.

وی افزود: عده‌ای در فضای مجازی می‌خواهند چهره نظام شاهنشاهی را به علت تخلفات و دزدی‌های چند نفر که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند تطهیر کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین ادامه داد: در حالی مراسم چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم که متاسفانه هنوز الگوی برگزاری جشن اسلامی را نداریم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به وجود احادیث و روایات فراوانی که در خصوص تزریق شادی و نشاط به جامعه در دین اسلام داریم، افزود: مکتب ما دارای چارجوب زیربنا و روبنا است که برای جزئی‌ترین مسائل برنامه ریزی دارد، ولی به جامعه منتقل نشده است.

در این همایش به موضوع تاثیر فضای مجازی و تحول و انقلابی که در زندگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها ایجاد کرده است اشاره و راهکار‌های تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها بررسی شد.

برچسب ها: همایش ، انقلاب ، مجازی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار