رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

هنوز اعتبار مناسبی را از دولت برای استان دریافت نکردیم

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حاشیه نشینی شهر مشهد نه فقط ما را به عنوان فردی خراسانی اذیت می کند بلکه کشور را نیز اذیت می کند و در این حوزه و همچنین بافت اطراف حرم مطهر برنامه هایی در دست اقدام است.
کد خبر: ۶۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 03 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی صبح امروز در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در سالن جلسات علنی شورا گفت: در مجمع نمایندگان استان خراسان بزرگ در صددیم ارتباطات را ارتقا دهیم چرا که در حال حاضر ۲۶ نفر تصمیم گیر و تصمیم ساز دارد.

 

حمید بنایی ضمن گله مندی از پایین بودن سطح کیفیت ارتباطات با دیگر نمایندگان، افزود: بسیاری از ظرفیت های عمرانی را میتوان با استفاده از نمایندگان پیش برد.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی خطاب به اعضای شورای شهر تصریح کرد: شما فقط نماینده قشری که به شما رای داده اند نیستید بلکه نماینده همه شهر و کشور هستید، هرچند خیلی ها به شما رای نداده اند اما باید جهت گیری ها دقیق و صحیح باشد.

 

بنایی با اشاره به افزایش حاشیه نشینی شهر مشهد گفت: حاشیه نشینی شهر مشهد نه فقط ما را به عنوان فردی خراسانی اذیت میکند بلکه کشور را نیز اذیت میکند و در این حوزه و همچنین بافت اطراف حرم مطهر برنامه هایی در دست اقدام است.

 

وی در ادامه گفت: در بحث کمیسیون درآمدهای پایدار حرکت های مثبتی انجام شده است و تلاش شده است با اختصاص مبلغ برگشتی به این کمیسیون بتوان به شهرداری ها کمک کرد.

 

بنایی تصریح کرد: خراسان رضوی حدود ۷ درصد مساحت کشور و ۶,۵ میلیون جمعیت دارد، اما هنوز موفق نشدیم که اعتبار مناسبی را از دولت برای استان دریافت کنیم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار