نمایشگاه توانمندی های فنی و حرفه ای گیلان گشایش یافت

کد خبر: ۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 29 July 2015
رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از گشایش نمایشگاه توانمندی های فنی و حرفه ای استان به مناسبت هفته مهارت در رشت خبر داد.
[نمایشگاه توانمندی های فنی و حرفه ای گیلان گشایش یافت]

رحیم عطایی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این نمایشگاه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید باهنر در بلوار شهید انصاری رشت گشایش یافته است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه تولیدات کارگاهی مراکز آموزشگاه ها و کارآفرینان در بخش های مختلف از جمله بسته بندی، پوشاک، کشاورزی، تولید قارچ خوراکی به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان خاطر نشان کرد: همچنین در این نمایشگاه تولیداتی از جمله معرق کاری، کیف دوزی و عروسک سازی در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دیگر به مناسبت هفته مهارت از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه کارآفرینی و بهبود کسب و کار برای گروه های هدف و دعوت از مسوولان اجرایی و مردم برای بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از جمله این برنامه ها است.

عطایی پور بیان داشت: راه اندازی کمپ اطلاع رسانی مشاوره (مهارت و اشتغال) در فرهنگ سراها، اماکن عمومی و پرتردد در سطح شهر ، برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی مهارت و اشتغال و تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های شهدا از جمله دیگر برنامه ها است.

سوم تا نهم مرداد هفته مهارت نامگذاری شده است.

آموزش فنی و حرفه ای، مردم، امام، رهبری و شهدا، آموزش فنی و حرفه ای، مربی، نخبگان مهارتی، اشتغال پایدار، آموزش فنی و حرفه ای، زنان، مهارت و تدبیر، تعالی سبک زندگی، کارآفرینی و ترویج آموزش های نفی و حرفه ای، آموزش فنی و حرفه ای ، توسعه بخش خصوصی، اقتدار ملی، توسعه پایدار ، آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه ، صنعت ، افزایش توان ملی و آموزش فنی و حرفه ای، عدالت آموزشی، امید و مهارت ، افق چشم انداز 1404 روز شمار هفته مهارت امسال است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان دارای 22 مرکز آموزش دولتی و یک مرکز سنجش مهارت است که در چهار بخش خدمات ،صنعت ، فرهنگ و هنر و کشاورزی آموزش های لازم به علاقمندان ارایه می شود.

در فصل بهار امسال، 9 هزار و 806 نفر در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای گیلان و 10 هزار و 417 نفر در بیش از 800 مرکز خصوصی تحت نظارت فنی و حرفه ای استان آموزش دیدند.

نمایشگاه یاد شده تا دو روز آینده برای بازدید علاقمندان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار