دفاع مقدس در بخش سازندگی کشور اثر گذار شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: به رغم اینکه جنگ تحمیلی خسارت زیادی بر کشور وارد کرد اما اتحاد و همدلی و خودباوری در عرصه های سازندگی و علمی از دستاوردهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 23 September 2018

حامد فرضی درحاشیه آئین بزرگداشت 5 هزارو 250 شهید استان البرز و نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دستگاه های اجرایی استان افزود: پس از پایان جنگ، اقدام های موثری با تاسی از روحیه دفاعی برای کشور انجام شده است.
وی گفت: کارهای بسیار بزرگی توسط جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر در زمان جنگ و پس از آن در کشور به سرانجام رسید.
وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای جهاد کشاورزی خودکفایی در بخش های مختلف کشاورزی است .
فرضی افزود: در بخش منابع طبیعی فعالیت های موثری پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص در دهه اخیر در استان البرز صورت گرفته است.
وی گفت: از جمله این اقدامات اجرای 12 هزار هکتار عملیات بیابانزدایی، 15 هزار هکتار جنگل کاری، اجرای پروژه های آبخیزداری و عملیات کنترل رسوب در سرشاخه ها، تامین آب پایدار برای حوزه های آبخیز و بخش کشاورزی است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز اضافه کرد: روحیه جهادی و سلحشوری دفاع مقدس موجب شد تا در بسیاری از بخش ها از جمله کشاورزی گام های ارزشمندی برداشته شود.
آئین بزرگداشت 5 هزارو 250 شهید استان البرز با عنوان «میهمان لاله ها باشیم» و نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله دستگاه های اجرایی استان از شب گذشته با حضور امام جمعه کرج و استاندار البرز آغاز شد که به مدت یک هفته ادامه دارد.
منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در این نمایشگاه دستاوردهای خود در حوزه های مختلف اعم از اخذ سند، اجرای پروژه های بیابانزدایی، جنگلکاری، اجرای پروژه های آبخیز در بالادست و تولیدات گیاهی در نهالستان بزرگ کرج و محصولات فرعی در مراتع را در دید عموم قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار