با حکم مراجع قضایی صورت گرفت

تعداد بازداشت‌شدگان پرونده شهرداری بناب به 34 نفر رسید

با حکم مقامات قضایی دو نفر از شهروندان بنابی در ادامه رسیدگی به پرونده مربوط به ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب در استان آذربایجان‌شرقی دستگیر و بازداشت شدند.
کد خبر: ۶۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 13 September 2018

 فرماندار بناب در گفت‌وگویی با تائید خبر بازداشت دو متهم دیگر در ارتباط با پرونده مالی شهرداری بناب اظهار کرد: پرونده مزبور از سوی مقامات ذی‌ربط در حال رسیدگی است.

امین رفیعی تصریح کرد: همچنین از چهار نفر متهم دستگیر شده سه روز پیش سه نفر از آنها با قید وثیقه و ضمانت آزاد شدند.

این گزارش حاکی است، نخستین دستگیری از بازداشت کارکنان شهرداری بناب و عوامل دخیل در این پرونده در مهرماه سال 1395 اتفاق افتاد.

مردم شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان رسیدگی به این پرونده همچنین دستگاه قضایی بر ضرورت رسیدگی بدون اغماض و قاطعانه دستگاه قضایی در خصوص پرونده اختلاس و ارتشاء در شهرداری بناب و سایر مجموعه‌های دیگر تاکید می‌کنند.

از این رو، تسریع در روند رسیدگی به این پرونده و اطلاع‌رسانی عمومی در مورد آن به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و جامعه منتظر اعلام نتایج این پرونده از سوی دستگاه قضایی است تا مشخص شود چه کیفر و محکومیتی در قبال متخلفان صادر و اعمال خواهد شد؟

گفتنی است، با دستگیری دو متهم جدید در ارتباط با پرونده ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب تعداد دستگیرشدگان این پرونده به 34 نفر افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار